Reklamační řád

Farma Python s.r.o.

Sídlo:                          Nošovice 276, 739 51, Dobrá

Identifikační číslo:      25375741

DIČ:                           CZ25375741


zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 16476 (dále jen „Prodávající“) 

pro reklamaci zboží, včetně zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese

https://eshop.farmapython.cz

Kontaktní údaje Prodávajícího: 

Kontaktní adresa:       Farma Python s.r.o.

                                      Nošovice 276

                                      739 51 Dobrá

Kontaktní e-mail:       info@farmapython.cz

Kontaktní telefon:      (+420) 558 638 343

  1. Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky za jakost, v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění, a je-li Kupujícím spotřebitel, zákona č. 634/1992 Sb., zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
  2. Práva z vadného plnění, včetně záruční odpovědnosti, uplatňuje Kupující u Prodávajícího na Kontaktní adrese Prodávajícího (další způsoby uplatnění vad dle Reklamačního řádu nejsou tímto jakkoli omezeny).
  3. Prodávající odpovídá Kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že v době, kdy Kupující zboží převzal: má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné, je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
  4. U veškerého zboží prodávaného Prodávajícím Kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá Prodávající Kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady a že se vady u spotřebního zboží nevyskytnou v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí zboží Kupujícím. Je-li v záručním listu přiloženém ke zboží stanovena doba delší, platí tato delší doba. Není-li Kupující spotřebitelem, není mu záruka za jakost poskytována[kl1] [MB2] .[MB2]  Je-li na zboží, jeho obalu nebo návodu k němu připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci, končí záruční doba uplynutím této lhůty 
  5. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.
  6. V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má Kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má Kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný. U odstranitelné vady má Kupující dále právo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
  7. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, má Kupující právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.
  8. Práva z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud Kupující o vadě před převzetím věci věděl, nebo pokud vadu sám způsobil. Kupující nemá právo od kupní smlouvy odstoupit, ani požadovat dodání nové věci, pokud nemůže věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel, vyjma případy stanovené zákonem.
  9. Neodstoupí-li Kupující od kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu Prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že Prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy Kupujícímu působilo značné obtíže. 
  10. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě) bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace vystaví Prodávající písemné potvrzení.
  11. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy je prodávajícímu oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.
  12. V případě sporné reklamace rozhodne Prodávající o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.
  13. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby, a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se nevztahují na vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním. U věcí prodávaných za nižší cenu Prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána; místo práva na výměnu má Kupující v tomto případě právo na přiměřenou slevu.  
  14. Reklamace poškození dopravou. Pokud bylo zákazníkovi zasláno zboží přepravní službou a bylo při této přepravě poškozeno. Zásilku je nutno předložit k reklamačnímu řízení v takovém stavu, v jakém byla dodána, tzn. včetně vnějšího i vnitřního balení, veškeré příslušné výstražné symboly, číselné označení zásilky, pořídit fotodokumentaci, nahlásit e-mailem tuto událost dodavateli do dvou (2) pracovních dnů. Ponechat si veškeré obalové, výplňové materiály, štítky, poškozené zboží, nemanipulovat s ním do úplného vyřešení reklamace. Při podání reklamace má zákazník možnost zvolit, zda postoupí řešení reklamace odesilateli, nebo bude reklamaci řešit sám jako majitel zboží.
  15. Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:
    • Informování Prodávajícího telefonicky, e-mailem či písemně. 
    • Pokud to webové rozhraní umožňuje, může Kupující pro oznámení reklamace využít reklamační protokol, který mu bude zaslán na adresu elektronické pošty nebo je k dispozici ke stažení na webovém rozhraní ZDE.
    • Doručení reklamovaného zboží (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřebírá) na Kontaktní adresu Prodávajícího (nebo osoby určené k opravě), do jakékoliv provozovny Prodávajícího nebo do sídla Prodávajícího na vlastní náklady. Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení. Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. Nic z výše uvedeného nebrání pozitivnímu vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.
  16.  Prodávající neodpovídá za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou   zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.

     Tento Reklamační řád je platný a účinný od 25.5.2018    


Můžete nám věřit

logo Heuréka ověřeno zákazníky
ověřený zákazník heuréky | před měsícem
100%

"objednávka i doručení bez jakýchkoliv problémů. Katéž bezproblémová komunikace obchodu směrem k zákazníkovi."

logo Heuréka ověřeno zákazníky
ověřený zákazník heuréky | před 28 dny
100%

"Objednávám už vícekrát a jsem spokojená"

logo Heuréka ověřeno zákazníky
ověřený zákazník heuréky | před 15 dny
100%

"Rychlé dodání, skvělý přístup."

logo Heuréka ověřeno zákazníky
ověřený zákazník heuréky | před 29 dny
100%

"Ochota, rychlost dodání, výhodná cena"

Rychlé dodání

90% zboží skladem

většinu zboží v eshopu
máme skladem

Odborně poradíme

postaráme se,
abyste byli spokojeni

Doprava zdarma

když nakoupíte nad 2 500 Kč
a do 30 kg

25 let rodinné tradice

poskytujeme služby chovatelům, distributorům v ČR a v dalších zemí Evropy
Už jen 2 500 Kč a máte dopravu zdarma na 1 balík